12. september 2011

Et foto til zoologisk have

(English scroll down)

Har en del billeder på FLICKR.COM
Og sørme om der idag ikke lå en hilsen fra en gut der er administrator på zoologiskhaves facebook-side.
De har lånt et af mine fotos i forbindelse med et indlæg, om flamingoernes adfærd i den store nye flotte flamingovoliere.

Så er jo både glad og stolt, da zoologisk have jo er et sted med en speciel plads i mit hjerte.
De har da også nævnt mig i forbindelse med artiklen. Håber da de igen en anden gang vil gøre brug af mine billeder. Er altid skønt når nogen sætter pris på ens billeder, og endnu bedre når de kan bruges til noget godt. En del af mine øvrige zoo-fotos kan du se hér
Efter zoo postede det link og foto, har jeg haft nogle hundreder besøgende, som har kigget billeder :o)

Have a Flickr.com account with lots of pics for the world to see and comment on.
When I got home today, there was a messeage from an employee, from Copenhagen ZOO.
He is an administrator for the zoo's facebook-page, and wanted to let me know that he had borrowed one of my pics from the zoo, in a short post about the behavioral pattern of their flamingos, in their new huge voliere.
So he showed off my pic of a flamingo enjoying the water (see pic abow)
So...well... I'm both glad and proud. Told them they of cause was welcome to use other of my pics in the future. The zoo has a special place in my heart.
More of my zoo-pics can be seen here: click here
It's nice to do pics, but even nicer when people like them and some even ask permission to use them (non profit).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar