7. oktober 2011

Endnu et foto til zoo - Another of my pics used by the zoo

(For english scroll down)
Så har jeg sørme været så heldig at zoo endnu en gang har brugt et af mine fotos fra flickr, til en meddelelse på deres facebook-side. HERLIGT :o) Jo dejligt når nogen kan lide det man har lavet. Og så giver det nogle flere besøg på min flickr-side. Så sidder her og smiler for mig selv.
Det var noget om vejr og temperatur stadig er så flodhestede kan bruge det udendørs bassin.
Har du lyst, kan du se flere af mine zoo billeder her: http://www.flickr.com/photos/9223269@N07/sets/72157627519555155/

Well once again copenhagen zoo has used one of my pics from flickr, for a message on their facebook-page. It's fine with me. I'm both happy and proud they like the pics and use them when they need to :o)
What can I say... guess I've found the love of my life.... nature, animals and wilderness: Mother nature :oD If you wish to, you can see some of my zoo pics here: http://www.flickr.com/photos/9223269@N07/sets/72157627519555155/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar