11. august 2012

Ferie i Canada - Going to Canada :oD

(English: scroll down)
Det var hulens. ENDELIG tog jeg mig sammen.
Har via FDM-TRAVEL bestilt en pakkerejse med fly og hotel til Toronto i Canada.
Så skal tilbringe små 10 dage derovre. Har booket værelse med morgenmad på Comfort Hotel Downtown Toronto.

Så om nogle uger, så rejser jeg. Bliver dog lidt nervepirrende. Jeg har jo aldrig rejst så langt alene.
Heldigvis har jeg en veninde som er canadier, og bor i Toronto. Også mest derfor jeg har valgt en storbyferie. Det er en person jeg mødte på facebook, der så senere besøgte DK, hvor vi så mødtes.

Jeg er jo egentligt mest interesseret i deres vilde store natur derovre. Men må vente til en anden gang.
Planen er bare at vade rundt og se nogle ting.
Det høje CN Tower, Toronto zoo (selvfølgelig), og måske Niagra falls. Niagra er dog 1 1/2 times kørsel væk og danner grænsen til U.S.A. Også diverse markeder i byen osv osv.
Things to see and do in Toronto


Finally did it!! I've booked a vacation to Canada. Going to Toronto in a few weeks.
Going to stay about 10 days, and will stay in downtown Toronto at Comfort hotel downtown toronto.

A bit nervous about it all. It's the first time I travel that far ALONE. But at least I've got a good friend living in Toronto. A friend I met on facebook, and who travelled to Denmark later on, where we met :o)
Going to be living in downtown, so will be able to walk to most places in central Toronto.
Not sure what to see and do yet.
But pretty sure I want to see the CN TOWER and of cause Toronto Zoo.
Niagra falls would be great to see too. But is 1 1/2 hrs drive away, and wouldn't know how to get there.

But FINALLY I'm going to Canada. My first trip ever across the atlantic :oD


Toronto skyline with CN TOWER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar