2. marts 2013

MAPS+MORE FINALLY / ENDELIG

(For english scroll down)


Så er min bil endelig KOMPLET. Har været så meget knas og forsinkelse.
SE DEN HER
Bilen der skulle være leveret efter 3 måneder, tog istedet 5 måneder. Og da den så endelig blev leveret, var det uden en del af ekstraudstyret, som stadig var i restordre.
Det var det kombinerede navigation-, medie-, infosystem MAPS AND MORE fra Volkswagen.
Men nu 2 1/2 måned efter jeg fik bilen, fik jeg også MAPS+MORE. Dog efter at havde rykket for det via email. Tror personligt at det er VW Gladsaxe som har haft nogle problemer. For mener at havde set en MAPS+MORE blive smidt ind i UP'en der skulle udleveres efter min.
Spurgte til dét og nævte det ved skiftet til vinterdæk (der desuden kostede 4000kr), hvor fyren ved skranken næsten blev sur og mopset.
Nu efter jeg skrev og spurgte om de havde glemt mig eller om der stadig intet nyt var i sagen, gik det hurtigt.
Førstkommende hverdag ringede en gut fra VW Gladsaxe. At jeg kunne komme og hente den samme dag og jeg bare skulle spørge efter ham.
30min senere står jeg i butikken og en halvgnaven/stresset medarbejder kan ikke finde fyren. Men udleverer dog en MAPS+MORE til mig da han får mit navn.
Dagen efter ringer endnu en medarbejder som har set min email, og som selvfølgelig vil finde en MAPS+MORE til mig. Dog kan jeg jo ikke lade være at meddele at de udleverede én til mig dagen før.*griner*
Fik dog forklaret  at de måske burde overveje at holde kontakt til kunderne, især dem der skal vente ekstra på noget. Og at der bare ikke er dyb tavshed på ubestemt tid...
Gad vide hvornår, eller i det hele taget om, de havde husket mig, hvis ikke jeg havde "rykket" dem...

Men nu skal jeg igang med at hitte ud af den.


Finally got my MAPS+MORE system for my new Volkswagen Move UP.
They where supposed to deliver the car after 3 months, but took 5 months. And on delivery, they still where missing the MAPS+MORE system that I had ordered.
Now 2 1/2 months after getting the car, I finally got it!!!
Pretty sure they are full of BS.The UP delivered right after mine, got it's M+M. Sure looked like it.
And have asked them once when getting winther tires... and the guy almost got angry.
Last weekend I wrote them an email and asked if they where still behind or if they had forgotte all about me.
Monday they called me and told me I could pick my M+M up now. So picked it up.
Tuesday another employee called me up about my email. Of cause wanting me to come pick my M+M up... but had to be hornest, and let him know I picked one up the day before.
Maby I should have said yes... and just had two of them?! ;-)
But well.... hey.... trying to be an hornest guy.
Now to see if it's any good......



Ingen kommentarer:

Send en kommentar